رییس حوزه قضایی اصلاندوز خبر داد؛ رسیدگی به بیش از 1300پرونده در سال 92 / 277 فقره ضرب و جرح و توهی
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
رسیدگی به بیش از 1300پرونده در سال 92 / 277 فقره ضرب و جرح و توهین
رییس حوزه قضایی اصلاندوز از رسیدگی به تعداد یک هزار و 304 پرونده در سال گذشته در دادگاه عمومی بخش اصلاندوز خبر داد.

به گزارش ارتاویل نیوز  ،بمناسبت هفته قوه قضاییه صبح امروز بخشدار و جمعی ازمسئولان بخش با رییس حوزه قضایی بخش اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند.

"علی نباتی"  در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهارکرد:دستگاه قضایی اصلاندوز با تمامی ادارات بخش تعامل و همکاری خوبی دارد .

وی با بیان اینکه دادگاه عمومی بخش اصلاندوز از نظر رسيدگی به پرونده های قضايی از وضعيت خوبی برخوردار است افزود:باید هدف اصلی مسئولان و مجریان قوه قضائیه از اجرای مناسب احکام اسلامی و قانون اساسی در جامعه، جلب رضایت الهی و خدمتگزاری به مردم باشد. 

 

رییس دستگاه قضایی اصلاندوز ضمن ارائه گزارشات رسیدگی به پرونده های قضایی سال گذشته گفت:در سال 92 تعداد پرونده های رسیدگی شده 1304 فقره بوده که بیشترین پرونده ها مربوط به پرونده های ضرب و جرح و توهین و اهانت است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 277 فقره از کل پرونده ها مربوط به ضرب و جرح و توهین و اهانت است افزود:این تعداد پرونده 21 درصد کل پرونده های سال گذشته را تشکیل داده است  که باید  برای کاهش آن در بین مردم فرهنگسازی شود.

 

 

نباتی همچنین تعداد پرونده های قضایی سال گذشته سرقت 71 ،وام بانکی 74،تصادف 69 و خانواده را 77 فقره عنوان کرد و گفت:در طول یک ماه پرونده ها رسیدگی شده و رای صادر می شود که این مدت قبلا به 3 یا 4 ماه به طول می انجامید.

وی به آمار پرونده های صلح و سازش در واحد مصالحه شورای حل اختلاف بخش اصلاندوز درسال 92 اشاره کرد و گفت:تعداد 489 فقره پرونده در این واحد در دعاوی خانواده ،حقوقی و کیفری منجر به صلح و سازش شده است.

رییس دستگاه قضایی بخش اصلاندوز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در دادگاه عمومی اصلاندوز گفت: نظام قضایی در ایران برگرفته از شریعت و دین اسلام بوده و  قوه قضائیه تضمین‌ کننده احقاق حق و عدالت در جامعه است.
 
 
 
"لطفعلی زیادی" بخشدار اصلاندوز  دراین دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر از زحمات بی وقفه ی رییس و کارکنان دادگاه عمومی بخش اصلاندوز تقدير و تشكر کرد .

وی امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی ایران را به برکت خون شهیدان دانست و تصریح کرد:با استعانت از پروردگار و حول محور ولایت و با عزم ملی و مدیریت جهادی دست به دست هم دهیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:



[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 1:27 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1